gameover.blog.ir


#include <windows.h>  // For MS Windows

#include <GL/glut.h>  // GLUT, includes glu.h and gl.h

#include <math.h> 


void drawCircle(double radius)

{

//filled circle

float x1,y1,x2,y2;

float angle;

//radius=0.1;


x1 = 0.5,y1=0.6;

glColor3f(1.0,1.0,0.6);


glBegin(GL_TRIANGLE_FAN);

glVertex2f(x1,y1);


for (angle=1.0f;angle<361.0f;angle+=0.2)

{

    x2 = x1+sin(angle)*radius;

    y2 = y1+cos(angle)*radius;

    glVertex2f(x2,y2);

}


glEnd();

}


void display(){

drawCircle(0.1f);

glFlush();  // Render now

}


int main(int argc, char** argv) {

   glutInit(&argc, argv);                 // Initialize GLUT

   glutCreateWindow("OpenGL Setup Test"); // Create a window with the given title

   glutInitWindowSize(320, 320);   // Set the window's initial width & height

   glutInitWindowPosition(50, 50); // Position the window's initial top-left corner

   glutDisplayFunc(display); // Register display callback handler for window re-paint

   glutMainLoop();           // Enter the infinitely event-processing loop

   return 0;

}



دقت کنید که سه فایل glu32.dll + glut32.dll+opengl32.dll رو باید در مسیر C:\Windows\System32 داشته باشید.

فایل math.h هم باید تو پوشه ی header یا فایل های کتابخانه ای ویژال استادیو و ویژوال سی باشه.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Sergey نسلینه من و من pezeshkyarA سایت تفریحی و سرگرمی تاپ مطلب دنیای معجزه آسا وبلاگ Cathy فروشگاه زنجیره سورنا شعبه ۲۶۵ PSROM