gameover.blog.ir


شکل کلی تابع  Quaternion.AngleAxis به صورت زیر هست:

public static Quaternion AngleAxis(float angle, Vector3 axis);

که چرخشی به اندازه ی زاویه ی angle حول بردار axis ایجاد می کنه.

✅مثال:

در اینجا حول محور سمت  right که همون محور x هست، به اندازه ی  mouselook.y درجه  در جهت عکس چرخش می دیم(چون منفی هست عکس میشه):

  transform.localRotation = Quaternion.AngleAxis (-mouselook.y, Vector3.right );

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

bathroom exhaust motor Don قطب هندوستان گردی معماری و طراحی داخلی Kpop Zoom کیپاپ زووم هارمونی باران برداشت welcome